Go to :

Close navigation

Brotkrümelnavigation:

Main content:

CNL für den Unterricht

Liisi Pajula
Tartu Ülikool, Eesti

Emanuele Bardone
Tartu Ülikool, Eesti

Näeme tulevikuu avatuna

Ebakindlusest määramatuseni

"Meie aja suurima sotsiotehnilise kujutluse" – kestlikkuse - realiseerimine (Beck et al. 2021, 143) sõltub praegusest radikaalselt erineva tuleviku kujutlemisest ja loomisest. Selle saavutamiseks tuleb kõigepealt "tulevik" avada: praegu vältimatutena esitatud võimalusi, mille realiseerimine on "vaid aja küsimus", tuleb problematiseerida ja kriitiliselt vaadelda. Esimene samm tuleviku dekoloniseerimise suunas on selle tundmatuse ja avatuse tunnistamine. Seega suunab see õpistsenaarium õpilasi uurima, mida nad tuleviku kohta teavad ja mida mitte (või mida ei saagi teada).

#Tuleviku kirjaoskus #määramatus #kujutlused

hier geht es zum vollständigen Lernszenarium »


Partner logos:

Back to top