Go to :

Close navigation

Brotkrümelnavigation:

Main content:

CNL für den Unterricht

Liisi Pajula
Tartu Ülikool, Eesti

Emanuele Bardone
Tartu Ülikool, Eesti

Võimalike tulevikuväljavaadete laiendamine

Kontrafaktuaalse mõtlemise kasutamine kujuteldavate tulevike laiendamiseks

"Meie aja suurima sotsiotehnilise kujutluse" – kestlikkuse - realiseerimine (Beck et al. 2021, 143) sõltub praegusest radikaalselt erineva tuleviku kujutlemisest ja loomisest. Selle saavutamiseks tuleb kõigepealt "tulevik" avada: praegu vältimatutena esitatud võimalusi, mille realiseerimine on "vaid aja küsimus", tuleb problematiseerida ja kriitiliselt vaadelda. Seejärel on oluline kujutlusvõimeline töö, mis aitab luua alternatiivseid nägemusi sellest, mis on võimalik. Õpetajakoolituses võib tulevike suhtes kehtivate eelduse ümberpööramine anda tulevastele õpetajatele vahendid, et hakata uurima seda, mida peetakse (hariduse) tuleviku suhtes "kindlaks", ja võib-olla luua radikaalsemaid soovitavaid kujutluspilte sellest, mis on võimalik.

#Tulevikekirjaoskus #kujutlusvõime #eelduste ümberpööramine #

hier geht es zum vollständigen Lernszenarium »


Partner logos:

Back to top